Subject: RE: Väljaminev kiri
From: "Riho Ever" <[email-masked]>
To: "info KA"
Date: Thu, 10 Apr 2025 10:25:32 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Vonk Technologies OÜ müüs oma laadimisvõrgustiku maha ja me enam 
laadimisäris ei osale. Seetõttu me ei pea vajalikuks oma arvamustega turgu 
mõjutada.

Parimat,

Riho Ever

Juhatuse liige

 <tel:+3725183800> +372 518 3800

Head Solutions Group OÜ

Priisle tee 10-6, 13914 Tallinn

headsolutions.ee | lukuexpert.ee

  <https://headsolutions.ee/wp-content/uploads/2022/10/le-headsolutions.png>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 9, 2025 5:27 PM
To: Keskkonnaamet <[email-masked]>; Electric Terminal OÜ 
<[email-masked]>; Circle K Eesti Aktsiaselts <[email-masked]>; 
Ignitis Eesti OÜ <[email-masked]>; MultiCharge OÜ <[email-masked]>; Riho 
Ever <[email-masked]>; Luku Expert INFO <[email-masked]>; 
Neste Eesti Aktsiaselts <[email-masked]>; OÜ Liff Mobility 
<[email-masked]>; Imatra Elekter Aktsiaselts <[email-masked]>
Subject: Väljaminev kiri